Planlagt service og vedligehold
Ærlighed, effektivitet og knowhow udgør fundamentet i vores serviceaftaler med kunder.
Planlagt service og vedligehold
Hos os kan du som kunde starte med at få serviceret eltavler, for derefter at kunne udbygge serviceaftalen, hvis der er behov for det. Vi tilbyder et uformelt samarbejde, hvor du kan tage direkte fat i den tekniker, der kan hjælpe med det spørgsmål, som du nu lige står med. Så kan problemet blive afklaret med det samme, og du kan hurtigt komme videre.
Vi bestræber os på at have et åbent og ærligt samarbejde omkring alle processerne i service og vedligehold, og vores kunder sætter pris på at have en samarbejdspartner, der leverer høj kvalitet til den tid og pris, som de lover.
Planlagt vedligehold
Et vedligeholdt system kører mere stabilt og har færre nedbrud – det siger sig selv. Men nedbrud bliver også kortere, fordi vi giver kunden besked hvis en reservedel eksempelvis snart udgår i dansk produktion, og i stedet skal bestilles fra udlandet. Så hjælper vi med at finde en løsning, før kunden står med et akut nedbrud.
Rådgivning
Foruden planlagt eftersyn, kendetegner SystemTekniks service også kompetent rådgivning som en essentiel ydelse, hvor vi lytter til kunden og tilbyder den mest optimale og holdbare løsning på markedet. Hvis der skal specificeres nye opgaver, kan vi tilbyde teknisk sparring og viden, som du og din virksomhed kan trække på. Dette kan nemlig spare jer for en masse tid og sikre, at I får det hele med, da vi kender jeres systemer og ved præcis, hvilke dele der indgår.
Hvis vi eksempelvis ser, at der er nye regler på et område eller få besked om, at der ikke længere vil blive produceret en reservedel til en enhed, som vores kunder benytter, vil vi tage fat i dem med det samme, så vi kan finde en anden løsning.
Udskiftning
Udskiftning
Ved at få jævnlige besøg af vores serviceteknikere og få lavet eftersyn, kan du forlænge tavlens og bryderens levetid og forebygge uventede nedbrud
Læs mere
Test
Test
Vi har vores egne primære-testere til at udføre tests, og vi tester op til 6.300 Amp
Læs mere
Tavleeftersyn
Tavleeftersyn
Ved serviceeftersyn sender vi en af vores serviceteknikere ud til din virksomhed, som sørger for en effektiv gennemgang af alle eltavler i dit el-tekniske setup.
Læs mere
Har du brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe, skrive eller kigge forbi til en snak om dit projekt. Vi kommer også gerne ud og ser på opgaven. Efterfølgende kan vi give dig et uforpligtende tilbud, så du selv kan vurdere projektets omfang.